12 GAMBAR: Selebriti Wanita Tak Pakai Coli Sempena ‘No Bra Day’


Korang tahu tak semalam iaitu 13 Oktober adalah hari tanpa memakai bra atau "No Bra Day" yang disambut  di negara barat setiap tahun!

Tujuannya ialah untuk mengingatkan masyarakat tentang kenser payudara yang menjadi pembunuh utama kaum wanita. 

Dibawah ni admin nak kongsikan ragam artis Hollywood yang turut tampil tanpa bra sebaagi tanda sokongan mereka - Mynewshub











5 Responses to "12 GAMBAR: Selebriti Wanita Tak Pakai Coli Sempena ‘No Bra Day’"

  1. fap...fap...fap.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. fappppppppppppppppppppppppppppppppppppppp pap

      Delete
  2. Bkn ari no bra pun, sekalu je diorg x pakai bra gak..hehe

    ReplyDelete
  3. err macam nak tayang aset je haha

    ReplyDelete