Video: Salam Kosong Kosong Kiki Kamaruddin


Video: Salam Kosong Kosong Kiki Kamaruddin - Kiki di studio ERA pagi ini bagi membuat permohonan maaf kepada Uncle Sim. Kiki, wanita yang mencetuskan kemarahan rakyat Malaysia kerana mengamuk keretanya digesel di Kuantan tempohari, telah tampil ke studio kami bagi membuat permohonan maaf secara terbuka sekaligus menamatkan kemelut yang melanda.

Usaha kami bagi menamatkan sengketa dan menjernihkan keadaan ini turut terkena tempiasnya. Pagi ini, walaupun kami berjaya menarik perhatian ramai secara positif, namun ada juga cemuhan negatif dilemparkan kepada kami dan juga wanita ini. Rata-rata tidak setuju kami menjemput Kiki ke studio tanpa Uncle Sim.

Untuk makluman semua, Uncle Sim tidak dapat hadir ke studio hari ini kerana tinggal jauh di Kuantan dan ada urusan di balai polis. Jadi, untuk menyenangkan semua pihak yang terlibat, kami membuat rakaman melalui panggilan telefon kepada pakcik tersebut bersama Kiki di studio.

Walau bagaimanapun, usaha kami berjaya kerana Uncle Sim dengan baik hati telah sudi memaafkan Kiki dan sempat bergurau, “Jangan lupa pulangkan steering lock saya ya?”

Ikuti temubual dalam video eksklusif di bawah:

12 Responses to "Video: Salam Kosong Kosong Kiki Kamaruddin"

  1. dunia dah terbalik.. patutnya jemput pakcik tu sbb ada sifat sabar dan pemaaf... tp klu niat dorg utk jernihkan keadaan baguslah...

    ReplyDelete
  2. Radia Era, atau mana2 pihak cuba dapatkan Uncle Sim untuk di temuramah atau cuba jadikan Uncle Sim ni idol yang baiK. Actually, yg ptt di beri liputan adalah Uncle Sim kerana sifat kesabaran dia yang tinggi ini haruslah kita puji dan di jadikan satu bualan dibibir rakyat Malaysia tidak kiralah apa bangsa dan agama sekali pun. Stesen2 tv atau radia boleh amik Uncle ni utk buat iklan berkaitan dengan kesabaran memandangkan tahap pemikiran dan tahap kesabaran rakyat Malysia sekarang ini berada di tahap yang sangat2 mendukacitakan.

    ReplyDelete
  3. Aku nak kau bayar rm2000!

    ReplyDelete
  4. Kalau melayu buat salah...jd isu mcm nak terbalik dunia...kalau kaum lain??ada dorg nak buat mcm ni...g mampus la dorg cakap..

    ReplyDelete
  5. Ko ni apa hal meroyan. Rilek2 sudahla... ko xpayah nak lebey sgtla..nak mencarut ke aoe ke g jumpe atok ko sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apo bondo aoe tu.....kompius aku

      Delete
  6. aku benci betul dengan kiki ni.....kalau boleh aku nak terajang dia

    ReplyDelete
  7. perempuan melayu sekarang tak reti nak hormat orang........ni dia belum kawin lagi...cube dia dah kawin....andai kata laki dia curang dengan dia....mau dipotong nye anu laki dia....huuu....jahanam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dye dh kawen la antu...sah tau nk banned org je.mentaliti org melayu,sadis

      Delete