MESTI TENGOK!!! Kerana Mahu Beli Smartphone Gadis Ini Sanggup Jual Diri


Kerana nak beli smartphone, gadis yang dikenali sebagai Marissa menerusi Wechat ini sanggup jual diri kepada seorang lelaki berkemungkinan taukey handphone.

Berikut adalah screenshot perbualan mereka yang dikongsikan lelaki berkenaan di laman sosial.

Bagaimanapun, penulis tidak pasti adakah perkara ini benar atau sebaliknya, namun janganlah sesekali meletakkan maruah diri pada tahap yang begitu murah, sesungguhnya maruah diri tidak ternilai harganya. Gossipanas.blogspot.com


1 Response to "MESTI TENGOK!!! Kerana Mahu Beli Smartphone Gadis Ini Sanggup Jual Diri"

  1. Sape2 yg nk tambah income lbh jom try..
    Kite x rugi ape2 klu mencube:-):-):-)

    # Income RM900 sehari "REGISTER PERCUMA" tiada bayaran di kenakan (kalau anda rasa program ini satu penipuan, ia tidak merugikan anda kerana anda tidak pun mengeluarkan modal) tidak perlu cari orang dan tidak perlu jual barang. Anda hanya perlu ada FACEBOOK / WHATSAPP / WECHAT termasuk laman sosial yang lainnya. Anda perlu open link di bawah ini dan register.

    Anda terus dapat USD25×3.4=RM85.00. Selepas tu anda akan dapat link anda sendiri. Anda hanya copy ayat saya ini dan paste di laman sosial anda. Setiap orang yang buka link anda, anda akan terima USD10×3.4=RM34.00. Sangat mudahkan??? Anda boleh pilih cara pembayaran samada duit $$$ anda dimasukkan ke akaun bank atau cek akan di poskan ke alamat rumah anda.

    Jangan tunggu lagi. "REGISTER PERCUMA" sila klik link di bawah ini dan isi maklumat anda. Belum cuba belum tau dan tidak salahkan kalau mencuba
    klik link ini
    sila buka link ini
    http://jobandcash.com/?share=92701

    ReplyDelete