5 Gambar Terkini Nur Syafiqa Yang Ditoreh Perompak & Mededahkan Punca Sebenar Kejadian !!!

 
Mas Ermieyati Samsudin melawat Syafiqa yang ditoreh di muka oleh penceroboh yg menceroboh rumah beliau di Kelantan.

Menurut seorang individu yang juga seorang pegawai perubatan di Hospital Tengku Anis mendedahkan, apa yang terjadi pada Nur Syafiqa dan ibunya Hat Tema, bukanlah atas motif rompakan.

Menjelaskan dengan penuh confident, Eqram Slayerz mendedahkan, kes ini adalah bermotifkan dendam.

"Di sini saya nak tegaskan ek, sebenarnya ini bukan kes samun. Ini kes dendam. Si ex dia ni tak puas hati sebab dia bertunang dengan orang lain. Duit habis dah banyak, faham-faham jela dan dia datang untuk dapatkan rawatan di Hospital Tengku Anis di mana tempat saya bekerja, Pasir Puteh.

"So untuk perempuan di luar sana, jangan kikis duit lelaki k. Tak nak, cakap tak nak je senang. Memang kat kampung dia ini seorang yang femes sebab lawa kan," katanya.


Tidak dapat dipastikan sama ada cerita yang didedahkan pegawai perubatan HTA ini benar ataupun sekadar cerita rekaan untuk mendapatkan LIKE di Facebook. Dalam kenyataan media juga ada mendakwa, dua suspek berkenaan dikenali oleh mangsa.

Syafiqah bersama tunangnya. 

Semoga Nur Syafiqa tabahkan hati. Allah tarik sedikit nikmat cantik dengan memberi dugaan dan musibah. Tetapi pahala Allah berikan lebih besar untuk hambanya yang sabar. Rupa tidak akan kekal selamanya. Semoga cepat sembuh. Semoga kembali kuat semangat. - MY MEDIA HUB



0 Response to "5 Gambar Terkini Nur Syafiqa Yang Ditoreh Perompak & Mededahkan Punca Sebenar Kejadian !!!"

Post a Comment