Suami Kedua Puan Lola Tampil Buat Pendedahan Sebenar Rahsia Keluarga Mereka


Umum mengetahui bahawa ayah kandung Lelaki Kelainan Upaya [OKU] iaitu Muhammad Firdaus Dullah, 15, suami kepada puan Lola sudahpun meninggal dunia.

Puan Lola rupanya telah berkhawin dan mempunyai suami baru yang bernama Abdullah yang berusia dalam lingkungan 40-an.

Menerusi Harian Metro hari ini, Abdullah berkata:

"Isteri saya terlalu sayangkan anaknya itu dan saya tidak pernah melihat dia menderanya sejak kami berkhawin 10 tahun yang lepas".

"Sebelum berkhawin, Lola memberitahu saya dia mempunyai seorang anak yang juga OKU.

"Sejak berkhawin, saya akui jarang pulang ke rumahnya di Flat Semarak Nilai kerana saya merahsiakan perkhawinan ini kepada isteri pertama".

"Saya tidak pernah mengabaikan tanggungjawab untuk memberi wang kepada Lola setiap bulan untuk perbelanjaannya termasuk Muhammad Firdaus Dullah".

Perkhawinan ini sebenarnya rahsia Abdullah daripada isterinya yang pertama. Abdullah yakin bahawa Lola tidak mendera anaknya - Gossipanas.blogspot.com

Gossipanas: Baru tahu cerita sebenar kisah rumahtangga keluarga ini, apapun semoga Firdaus cepat sembuh dan diharap perkara ini tidak berulang lagi.

P/S: Jika anda menyukai artikel ini, jangan lupa tekan butang share di bawah.

3 Responses to "Suami Kedua Puan Lola Tampil Buat Pendedahan Sebenar Rahsia Keluarga Mereka"

  1. the husband is another serious total cunt.

    ReplyDelete
  2. agreed with top anonymous ^-^

    ReplyDelete
  3. Really?? Both cannot be trusted..

    ReplyDelete