Mungkinkah Satu Kebetulan Solekan Ngeri Muka Nur Shafiqa Jadi Kenyataan (5 Foto Ngeri)


Apa yang dikatakan orang tua-tua dahulu, JANGAN gurau perkara yang pelik-pelik nanti musibahnya akan terpalit juga antara lambat dan cepat perkara itu berlaku.
Mungkin ini sebagai dari resam yang dipegang oleh masyarakat melayu ISLAM dan kejadian-kejadian ini sudah tertulis oleh didalam buku sejarah hidup kita sebagai HambaNYA yang lemah.
Qada' dan Qodar Allah mengatasi segalanya dan begitu juga dengan apa yangberlaku kepada keatas adik Nur Shafiqa Lah,22 tahun.

Mungkin perkara ini berlaku semasa 7 bulan yang lalu yang mana semasa Shafiqa menjadi pelajar Pusat Giat Mara satu ketika itu telah mengikuti kelas SOLEKAN. (Istargram)



Pada ketika itu Shafiqa telah mencuba satu solekan ngeri yang menyerupai muka yang sedang berparut selepas di kelar pada mukanya itu dan ketika itu gambar di muat naik dalam istargram beliau.

Dan semalam detik hitam telah berlaku kepada adik Shafiqa yang mana keadaan yang sama selepas 7 bulan yang lalu. Allah SWT mengetahui segala apa yang berlaku keatas diri kita sebagai HAMBANYA yang lemah ini.

0 Response to "Mungkinkah Satu Kebetulan Solekan Ngeri Muka Nur Shafiqa Jadi Kenyataan (5 Foto Ngeri)"

Post a Comment