Penjelasan Sebenar Nora Danish Dikhianati Kawan Sendiri

Kesian si cantik manis, Nora Danish apabila rasa dikhianati oleh kawan-kawan sendiri apabila dia dikatakan semakin menjauhkan diri dari mereka. Mungkin kerana Nora Danish selalu berkepit dengan kekasih hatinya iaitu Nadeem sehingga tiada masa untuk melayan mereka.

Kata Nora Danish melalui Harian Metro:

“Saya tak kacau hidup mereka. Kalau betul (dakwaan), memang saya rasa dikhianati oleh kawan-kawan begitu.”
“Saya sangat terkejut kalau ya benda ini timbul. Saya hanya nak menjalani kehidupan yang bahagia dan tak ganggu sesiapa pun.
“Saya tak nak tahu pun sebenarnya (dakwaan itu). Biarlah kalau ia memang benar, mungkin mereka iri hati dengan saya,” 


Baru-baru ini Nora Danish memuat naik gambar kontroversi bersama anaknya berbaju ketat yang menampakkan bentuk asetnya yang kelihatan agak besar. Ramai yang menyangka beliau menggunakan produk besarkan payudara. Ia sebenarnya push -up bra yang dipakainya.



0 Response to "Penjelasan Sebenar Nora Danish Dikhianati Kawan Sendiri"

Post a Comment