4 Cara Wanita Menggoda Lelaki Tanpa Disedari



Gossipanas - Siapa sangka di zaman sekarang lelaki bergelar datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? si bapa pula boleh menerkan anak gadis yang lahir dari rahim isteri sendiri? Orang yang kita harap dan percayai selama ini sudah berani memperkosa!

Umum tahu bahawa lelaki mempunyai nafsu walaupun hanya satu namun fokus mereka lebih kepada nafsu seksual.

Sedarkah kita, sebenarnya ramai perempuan yang cuba mencabar nafsu lelaki. Tapi anda mungkin tertanya bagaimana? saya sudah menutup aurat dengan lengkap, pakai tudung dengan sempurna... takkan saya masih menggoda kot...

Ya benar, anda sudah melakukan yang terbaik untuk menutup aurat namun diluar anda MUNGKIN telah melakukan perkara-perkara ini:

1. Senyuman
Senyuman itu satu sedekah tapi biarlah senyum dengan cara yang betul. Depan lelaki, cukuplah sekadar senyum nipis. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan? Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja.

2. Lenggok Badan
Tahukah anda, cara berjalan pun boleh mencabar nafsu lelaki? mungkin perkara biasa bagi seseorang wanita berjalan ala Catwalk (contoh), namun dimata lelaki, cara anda berjalan sangat menarik perhatian seorang lelaki.

3. Lirikan Mata 
Pundek kata jelingan. Lebih-lebih lagi yang buat lirikan mata manja yang menggoda dan minta perhatian. Percayalah lelaki sebenarnya boleh tercabar hanya dengan lirikan dan jelingan wanita. Mungkin ianya perkara biasa bagi anda.

4. Tunduk Badan
Setiap inci tubuh wanita adalah begitu indah di mata lelaki. Jadi hati-hatilah ketika tunduk, jangan sampai membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki.


0 Response to "4 Cara Wanita Menggoda Lelaki Tanpa Disedari"

Post a Comment